mandag den 15. oktober 2012

Soon this is the only thing I'm going to wear!

AUSTRALIEN OM 1 MÅNED OG 3 DAGE! 

Bikinier, shorts, toppe, sandaler, ingenting! Wow jeg glæder mig.
Vores rejse starter i Kastrup, går derfra til Berlin, derfra til Abu Dhabi og til sidst Australien!
Vi skal se og snakke med kænguruer! 
Vi skal bo, opleve og holde nytår i Sydney, Australiens største by.
Vi skal ind i landet og se turistattraktionen Ayers Rock.
Vi skal se historiske begivenheder såsom denne minesektor.
Vi skal dykke med Australiens fisk og eventyrlige liv under vands.
Vi skal surfe på Australiens berømte og berygtede bølger.
Vi skal bungy jumpe. 
Vi skal ligge og sole på Australiens smukke strande. 
Vi skal besøge den smukke ø Fiji.
Og vi skal til New Zealand og opleve den smukke natur. 

Denne rejse bliver mit livs bedste, og jeg glæder mig. Jeg kunne ikke finde en bedre rejsepartner end min veninde Cille, som jeg skal afsted med. Jeg glæder mig til at skrive om det og tage billeder til jer, så jeg altid kan kigge tilbage på det, jeg skrev i øjeblikket. 1 lille måned og så er jeg afsted i 3 måneder! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar